برنامه تعمیر و نگهداری لیفتراک بسیار ضروری است، می دانید چرا؟؟؟؟

تعمیر و نگهداری لیفتراک

 

چرا برنامه تعمیر نگهداری ضروری است؟

لیفتراک شما سخت کار می کند و شما هم باید بخواهید تا آنجا که می شود سخت کار کند. به همین دلیل《 برنامه تعمیر نگهداری》 می تواند بسیار مهم باشد. برنامه تعمیر نگهداری فقط برای لیفتراک نیست بلکه برای شماست. استفاده از برنامه سرویس و نگهداری برای لیفتراک و دیگر تجهیزات انبار داری فواید زیادی دارد . در اینجا به سه دلیل مهم برای استفاده از برنامه تعمیر نگهداری اشاره می شود:

1. استرس خرابی یا شکستن ناگهانی قطعه را از بین می برد:

 

هنگامی که شما به طور معمول در حال برنامه‌ ریزی سرویس و نگهداری از لیفتراک خود هستید ممکن است به تشخیص زود هنگام یک تعمیرات ضروری منجر شود.

که در نهایت باعث آرامش خاطر می‌ شود و همچنین مزیت برنامه ریزی تعمیر نگهداری را هنگامی که یک تکنسین مجاز از قطعات اصلی لیفتراک استفاده می‌ کند را می‌ بینید. اگر لیفتراک شما ایمن و کامل بازرسی شود احتمال خرابی کمتری وجود دارد برنامه زمان بندی سرویس  اطمینان حاصل می کند که شما در حال بازرسی هستید و مشکلات احتمالی را پیدا می‌ کنید بهتر است جلوی این مسائل کوچک را با برنامه تعمیر و نگهداری بگیرید قبل از اینکه به یک مسئله بزرگ‌ تر تبدیل شود.

تعمیر و نگهداری

2. تعمیر و نگهداری ، برنامه ریزی شده به کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کند:

یکی از گران ترین هزینه های داشتن لیفتراک هزینه خرابی و تعمیرات است .اگر برنامه سرویس و نگهداری داشته باشید می توانید مطمئن باشید لیفتراک در وضعیت مطلوبی قرار دارد. و شما زمان بیشتری بدون خرابی، از لیفتراک بهرهمند می شوید.

همچنین باعث افزایش عمر لیفتراک شما می شود و با استخدام نکردن مکانیک لیفتراک ، باعث صرفه‌ جویی در هزینه‌ های شما می‌ شود. شما میتوانید هزینه سرویس برنامه ریزی شده را ماهانه پرداخت کنید. که می تواند بودجه بندی برای شما را قابل پیش بینی کند.

 

3. ارزش تجاری بالاتر:

یکی دیگر از مزایای استفاده از برنامه تعمیر نگهداری این است که زمان فروش لیفتراک به شما کمک می‌ کند.
اگر خریدار بداند شما لیفتراک را با برنامه تعمیر نگهداری مورد بازرسی قرار می دادید نشان دهنده این است که شما از دستگاه مراقبت کردید و همانطور که قبلا اشاره کردیم جایگزینی قطعات اصلی لیفتراک با قطعات معیوب آن به افزایش طول عمر دستگاه کمک می‌ کند و می‌ توانید مطمئن شوید که لیفتراک تا آنجا که می‌ تواند کار می کند و متوقف نمی شود.

کلیدواژه : تعمیر و نگهداری
مهندس احمدرضا تنها
ارسال دیدگاه